Természetesen nem kötelező, biztosak vagyunk benne, hogy Ti is meg tudjátok szervezni az esküvőtök, hiszen sok pár dönt így, és ez teljesen rendben is van.
Hogy mégis miért ajánljuk? Mert egy szervező rengeteg időt spórol Neked, ismeri és fel tudja mérni az igényeid, amik alapján megbízható, minőségi szolgáltatókat tud ajánlani. Tisztában van egy esküvő költségvetésével, és aszerint segít Neked tervezni.
Leveszi a válladról az feszültséget, amivel egy rendezvény szervezése jár. Tanácsot tud adni kérdésekben, amikben bizonytalan vagy. Ismerni a szakmai összes rejtett buktatóját, nehézségét, de titkait is, amibe szívesen beavat Titeket.
Segít, hogy időben meglegyetek mindennel, és az utolsó pillanatok ne a szervezés feszültségével teljenek. Ő oldja meg az esküvőd napján azokat a hirtelen felmerülő problémákat, amikkel egyébként Titeket bombáznának.
A Windflower Weddings mögött állunk mi ketten: Johi és Eszti.
A közös történetünk, a barátságunk az esküvők világában indult, és egy véletlen folytán csöppentünk a szervezési oldalra: egy ismerős pár ismervén a mindkettőnk mögött álló rendezvényszervezői éveket megkért, hogy segítsünk az esküvőjük szervezésében: így lett egy véletlenből mára egy kis vállalkozás.
Azt régóta tudtuk az eredeti szakmánkból adódóan – Johi népi énekesként, Eszti pedig pszichológusként tevékenykedik a mindennapokban-, hogy az emberekkel való munka a mi utunk, az Ő örömük az, ami minket működtet, feltölt, egy jól megszervezett esküvőn pedig ezt az örömet és szeretetet kapjuk meg a párjainktól. A párokkal humort kedvelő, közvetlen stílusban szeretünk dolgozni, hiszen ennek a szakmának is az alapja a kémia: ahogy a párok közt, úgy nekünk is fontos, hogy minden kis rezgéseteket minden bizonytalanságotok, kérdésetek azonnal észleljük, és reagáljunk rá.
A párosunk legnagyobb előnye, hogy nem csak szélesebb a látókörünk és dupla a teherbírásunk így, hanem mind az előkészületek alatt, mind az esküvő napján négy kézzel oldjuk meg a gondokat és négy szemmel figyeljük a folyamatokat. Ha minket választotok, akkor a szervezés nehézségeit levéve vállatokról a legjobb tudásunk szerint vezetjük az esküvőtök előkészületeit és koordináljuk a Nagy Napotok, hogy nektek csak élvezni kelljen azt.
Személy szerint mindig Rebeka és Joost esküvőjét hozzuk fel példának: a külföldön élő pár esküvőjét először a koronavírus miatt kellett elhalasztani, majd kisbabájuk érkezése örömére ismét új dátumot kerestünk. Külföldről, nagyon elfoglalt párként, ennyi újraszervezés sok fejfájást okozott volna számukra, azáltal viszont, hogy kezdettől részesei voltunk a folyamatnak gördülékenyen tudtuk koordinálni a kialakult helyzetet és egy csodaszép napot szervezni számukra a már meglévő feltételekkel.
Személy szerint mindig Rebeka és Joost esküvőjét hozzuk fel példának: a külföldön élő pár esküvőjét először a koronavírus miatt kellett elhalasztani, majd kisbabájuk érkezése örömére ismét új dátumot kerestünk. Külföldről, olyan elfoglalt párként, ennyi újraszervezés nagyon sok fejfájást okozott volna számukra, azáltal viszont, hogy kezdettől részesei voltunk a folyamatnak gördülékenyen tudtuk koordinálni a kialakult helyzetet és egy csodaszép napot szervezni számukra a már meglévő feltételekkel.
Személy szerint mindig Rebeka és Joost esküvőjét hozzuk fel példának: a külföldön élő pár esküvőjét először a koronavírus miatt kellett elhalasztani, majd kisbabájuk érkezése örömére ismét új dátumot kerestünk. Külföldről, olyan elfoglalt párként, ennyi újraszervezés nagyon sok fejfájást okozott volna számukra, azáltal viszont, hogy kezdettől részesei voltunk a folyamatnak gördülékenyen tudtuk koordinálni a kialakult helyzetet és egy csodaszép napot szervezni számukra a már meglévő feltételekkel.
Szeretjük, ha meséltek magatokról és oldott hangulatban egy pohár limonádé mellett elmondjátok milyen számotokra egy jó esküvő. Ígérjük, hogy mi sem maradunk csendben és a közös gondolkodás során kialakítjuk a számotokra tökéletes esküvő tervét.
A teljes körű kommunikációt kézben tartjuk a választott szolgáltatókkal egészen a nagy napotokig.
Egy jó forgatókönyv mindennek az alapja, rátok igazítva írjuk és egyeztetünk a szolgáltatókkal is.
A pénzügyek összefogása és átláthatósága is része egy esküvőnek és ezeket az iránymutatóitok alapján pontos átlátható rendszerbe szedjük és a költségvetésre szabjuk a nagy napot.
Közösen megnézzük a helyszínt Veletek és segítünk, hogy a számotokra legmegfelelőbb mellett tudjatok dönteni.
Végig a helyszínen leszünk és koordináljuk az eseményeket amíg Ti életetek legszebb napját élitek meg.
Megismerkedünk és átbeszéljük a legfontosabb pontokat, ami mentén mi elkezdjük a munkát.
Szervezés és döntések időszaka. Itt kezdődik a szolgáltatókkal a közös munka és részletes egyeztetés.
A „Nagy Nap”. Ott leszünk és segítünk nektek, hogy minden a legnagyobb rendben történjen és Ti valóban egymásra tudjatok figyelni.
Találjátok meg a számotokra tökéletes csomagot, és kezdjük el együtt valóra váltani az elképzeléseiteket.
Töltsd ki a lenti űrlapot, és kollégánk hamarosan meg fog keresni, hogy egyeztessük a részleteket
Töltsd ki a lenti űrlapot, és kollégánk hamarosan meg fog keresni, hogy egyeztessük a részleteket
Töltsd ki a lenti űrlapot, és kollégánk hamarosan meg fog keresni, hogy egyeztessük a részleteket